Artykuł:
Klucz do zbudowania zaufania
Klucz do zbudowania zaufania
Walka jeszcze niezakończona
2021 - Kolejny rok transportowej hossy?
Emergency i critical – komandosi zszywający łańcuchy dostaw
Logistyka zwrotów. Niechciana konieczność czy pożądana możliwość?
Naciski na osie – miało być lepiej, a będzie gorzej
Slim VAT podważa „karciane” odliczenia VAT
Cyfryzacja „plastikowego pieniądza”
“Transport Manager” jest ogólnopolskim czasopismem branżowym skierowanym do kadry zarządzającej transportem drogowym i logistyką. Z uwagi na biznesowy charakter pisma, jego odbiorcami są głównie menedżerowie odpowiedzialni za zarządzanie firmą, transportem, logistyką i łańcuchem dostaw. Pismo skierowane jest przede wszystkim do średnich i dużych przedsiębiorstw, których floty własne przekraczają 20 pojazdów oraz do firm, które w swojej działalności wykorzystują tabor podwykonawców. To fachowy dwumiesięcznik branżowy skupiający się na prawnych, finansowych, technicznych i ekonomicznych aspektach prowadzenia działalności w sektorze TSL.
Dwumiesięcznik na ponad 150 stronach porusza tematy branży TSL z zakresu zarządzania, logistyki, prawa, finansów i techniki.
Będziesz zawsze na bieżąco z informacjami dotyczącymi zarządzania firmą transportową, zmian kadrowych, rozwoju infrastruktury transportowo-logistycznej, międzynarodowych i krajowych przepisów prawnych, nowoczesnych rozwiązań technicznych i innowacyjnych technologii w transporcie, a także finansów.
Czasopismo stanowi bogate kompendium wiedzy o wszystkich aspektach zarządzania firmą transportową. O jego wysokim poziomie świadczy współpraca z polskimi i międzynarodowymi, cenionymi globalnie partnerami oraz organizacjami, m.in. Coface, Delloite, Eurotaxglass, PwC, Stratfor Worldview i SGS.
Magazyn „Transport Manager” jest opiniotwórczą platformą wymiany doświadczeń i dobrych praktyk wdrażanych przez firmy działające w sektorze TSL. Nasi eksperci-praktycy chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami w case studies prezentowanych na łamach czasopisma. Misją czasopisma jest bowiem wsparcie rozwoju branży transportu.
„Transport Manager” jako specjalistyczny magazyn dla decydentów w sektorze TSL porusza także tematy okołobiznesowe, ważne dla wszystkich menedżerów: zarządzanie sprzedażą oraz zasobami ludzkimi, techniki negocjacji, systemy motywacyjne, strategie rozwoju, marketing i ekonomia.
Wysyłka prenumeraty jest zawsze bezpłatna!
„Transport Manager” jest dwumiesięcznikiem, więc trafia do naszych prenumeratorów 6 razy w ciągu roku. Dodatkowo, osoby, które zdecydują się na wersję pakietową lub mobilną, otrzymają dostęp do wszystkich wydań archiwalnych dostępnych w dedykowanej aplikacji.
Dołącz do grona czytelników