
Od 7 listopada 2022 roku z możliwości E100 Mobility – innowacyjnego, mobilnego tankowania za pomocą aplikacji (E100 Mobile) mogą korzystać wszyscy użytkownicy kart paliwowych firmy E100.
Kierowcy posługujący się aplikacją mobilną E100 Mobile mogą w prosty sposób uruchomić usługę E100 Mobility – aktywować ją w aplikacji (sekcja Transakcje) i korzystać z wygodnego, mobilnego sposobu tankowania. Sam proces tankowania przebiega błyskawicznie i wymaga tylko kilku kliknięć w telefonie z włączoną aplikacją. Aktywacja i korzystanie z funkcji E100 Mobility jest darmowe.
– Naszym celem jest czynić biznes naszych Partnerów i Klientów bardziej mobilnym. E100 Mobility to usługa, która w zasadniczy sposób upraszcza, przyspiesza i czyni bardziej bezpiecznym proces tankowania pojazdów na stacjach paliw – wyjaśnia Małgorzata Malewicz, Kierownik ds. Marketingu w E100. – Wszystko dzieje się w telefonie kierowcy, który najpierw wybiera stację paliw, na której chciałby zatankować, rodzaj paliwa i zaznacza dystrybutor. Autoryzuje transakcję poprzez wpisanie kodu PIN i potem fizycznie tankuje. Po zakończeniu można ruszać dalej w trasę lub wykorzystać zaoszczędzony czas na większe zakupy w sklepie stacji. Proces tankowania wspiera całodobowa infolinia E100 (+48 669 300 100).
– Zachęcamy naszych Partnerów – Właścicieli stacji paliw, na których akceptowane są karty E100 do otwarcia się na nieuniknione procesy w branży transportu drogowego, w tym tzw. mobilne tankowanie – dodaje Natallia Karpik, Kierownik Działu Rozwoju Biznesu – Z naszej strony zapewniamy pełne wsparcie techniczne w procesie włączania usługi E100 Mobility na stacji paliw. W dużym skrócie: stacja musi po prostu zaktualizować swoje oprogramowanie, a E100 łączy się z systemem za pośrednictwem API. Mobilne tankowanie za pomocą E100 Mobility to również mniejsze kolejki przy kasie, czy mniejsze zaangażowanie personelu stacji w obsługę kas. Naszym Partnerom zaoferujemy wkrótce nowe funkcjonalności E100 Mobility pozwalające choćby na kierowanie do kierowców, i to na każdym etapie ich podróży, komunikacji marketingowej i promocyjnej dotyczącej konkretnych usług i produktów dostępnych na danej stacji. E100 Mobility ma otworzyć naszych Partnerów na nowych klientów angażując jednocześnie dotychczasowych. Mobilne rozwiązania zakupowe oferują nowe możliwości zarządzania doświadczeniem klientów i ich potrzebami.
Tankowanie za pośrednictwem usługi E100 Mobility jest bezpieczniejsze niż przy użyciu zwykłej karty plastikowej, a każde tankowanie potwierdzane jest kodem PIN. Sam pojazd jak i ładunek są cały czas pod kontrolą kierowcy. E100 planuje rozwijać funkcjonalność usługi E100 Mobility oraz zwiększać sieć jej akceptacji w Polsce oraz w kilkunastu krajach Europy.