
Rozpoczął się pierwszy dzień 10. dorocznego szczytu 3PL Value Creation North America Summit. W trakcie siedmiu paneli dyskusyjnych dowiadujemy się jaka jest rzeczywistość po pandemii w amerykańskim i globalnym łańcuchu dostaw. Główne trendy to: wizualizacja, elastyczność, a nawet zwinność łańcuchów dostaw.
Kolejne panele to: „Perspektywy dla inwestorów w sektorze logistycznym”, „E-commerce jako silnik wzrostu 3PL”, cyfrowe platformy transportowe i ich automatyzacja. Nie mniej ważne są takie kwestie jak: „Trendy na rynku przejęć i akwizycji w logistyce”, „Wschodzące trendy w zarządzaniu transportem i spedycją międzynarodową” oraz prognozy rozwoju technologii dla logistyki – jakie będą kolejne kroki?.
– Jak zawsze mamy nadzieję, że dyskusje okażą się interesujące i wnikliwe. Podczas paneli dyskusyjnych oraz wymiany wiedzy i sieci kontaktów uczestnicy konferencji nabędą niezbędnej wiedzy do kierowania dalszym rozwojem oraz tworzenia strategii organizacji, którymi zarządzają – mówi Evan Armstrong, prezes firmy Armstrong&Associates, organizatora tego bardzo ważnego nie tylko dla amerykańskiej branży logistycznej wydarzenia.
Czasopisma: Transport Manager, Logistics Manager i Production Manager są partnerami medialnymi tej konferencji, która odbywa się 12 i 13 października w Chicago. ML
Fot. Marek Loos