Skip to content
Transport Manager
Transport Manager
  • Konferencje
  • Prenumerata
  • Wydania
  • TM Poleca
  • Konferencje
  • Szkolenia
  • Prenumerata
  • Wydania
  • TM ONLINE
  • TM Akademia
  • TM Poleca
  • Kontakt
  • Zarządzanie
  • Logistyka
  • Prawo
  • Finanse
  • Technika
  • Relacje
Transport Manager
  • Konferencje
  • Szkolenia
  • Prenumerata
  • Wydania
  • TM ONLINE
  • TM Akademia
  • TM Poleca
  • Kontakt
  • Zarządzanie
  • Logistyka
  • Prawo
  • Finanse
  • Technika
  • Relacje
Zarządzanie

Andamur w pełni angażuje się na rzecz swoich klientów

10 czerwca 2022

Relacje Andamur z klientami zacieśniają się poprzez 4 nowe zobowiązania

Andamur bezustannie pracuje w zgodzie z wartościami firmy, wśród których możemy wymienić: zaangażowanie, współpracę i samodoskonalenie. Właśnie dlatego firma ustaliła 4 ważne zobowiązania potwierdzające jej zaangażowanie na rzecz firm transportowych, dzięki którym oferuje gwarantowane produkty i usługi.

Poprzez te zobowiązania Andamur chce przyczynić się do optymalizacji tras kierowców, poprawić jakość podróży i skrócić czas postojów.

Nowe inicjatywy Andamur mają jeden kluczowy cel: oferować kompleksowe usługi wysokiej jakości firmom transportowym i przewoźnikom. Jednak firma z empatią idzie o krok dalej, dla Andamur postój przestaje być zwykłym przystankiem i zmienia się w miejsce, gdzie kierowcy mogą skorzystać z wielu usług i miło spędzić czas. Andamur wie, ile godzin kierowcy spędzają za kierownicą i jakie zagrożenia się z tym wiążą. Klienci mogą skontaktować się z Zespołem pomocy, który odpowie na wszystkie pytania i rozwiąże każdy problem.

Nasze zobowiązania

Poniżej opisujemy 4 nasze zobowiązania. Każde z nich jest wspierane przez wspaniały zespół ekspertów, który aktywnie pracuje, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta.

  • Zobowiązanie 1: wartość Twojego czasu

 

Andamur wie, czym jest czas dla firm transportowych, dlatego zobowiązuje się do oferowania spersonalizowanych usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb każdego klienta. Firma zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna dla kierowców jest szybkość tankowania i dostępność wysokiej jakości usług podczas postojów.

 

 

  • Zobowiązanie 2: indywidualna pomoc

 

Andamur udostępnia swoim klientom opiekuna konta, który zapewnia spersonalizowaną obsługę dopasowaną do konkretnych potrzeb. Dzięki temu każda sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie, co umożliwi znalezienie optymalnych rozwiązań i osiągnięcie maksymalnej wydajności, produktywności i rentowności w jak najkrótszym czasie.

 

  • Zobowiązanie 3: bezpieczeństwo

 

Andamur posiada system zgodny z normą ISO 27001, który gwarantuje bezpieczeństwo informacji. Korzystając z tego narzędzia, klienci mają gwarancję bezpiecznych płatności podczas tankowania paliwa. Ponadto w przypadku oszustw z powodu sklonowania karty, Andamur zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty.

 

  • Zobowiązanie 4: Dobrostan kierowców

 

W trosce o kierowców i wiedząc, jakie problemy napotykają i ile czasu spędzają w drodze, Andamur dokłada wszelkich starań, aby każdy postój był dla nich jak najbardziej komfortowy, łatwy i bezpieczny.

 

Na drodze liczy się każdy szczegół, każda minuta i każdy manewr. Właśnie z tego powodu Andamur pracuje, aby każdego dnia doskonalić swoje usługi i stać się domem na drodze dla wszystkich kierowców – a nie tylko zwykłą stacją.

 

Powiązane informacje

Więcej informacji o naszych zobowiązaniach na stronie: https://www.andamur.com/pl/zobowiazania-andamur

Zobacz również

Zarządzanie

Oświadczenie ZMPD w sprawie liberalizacji transportu UE – Ukraina

Zarządzanie

Elektroniczny list przewozowy – popularność rośnie powoli

  • Nacisk na osie – koniec zamieszania na polskich drogach?
  • Kierowca na samozatrudnieniu
  • Nowe zasady postępowań reklamacyjnych w transporcie
  • „Jazda na magnesie” jest przestępstwem
  • Nadciąga split payment
  • Opłaty drogowe w Estonii od 1 stycznia 2018 r.
  • Weryfikacja uprawnień kierowców a RODO. Co pracodawca może, a co powinien i jak weryfikować u kierowców.
  • Firma Ostaszewski zwalnia kierowców?
  • Transport będzie rósł w 2018 r.
  • W 2019 r. jeszcze aż 32 dni blokowych odpraw na Przełęczy Brenner w Austrii
Zostań z nami!
Zapisz się na newsletter
Transport Manager

Media4Business sp z o.o.
ul. Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

Menu główne

  • Konferencje
  • Szkolenia
  • Prenumerata
  • Wydania
  • TM ONLINE
  • TM Akademia
  • TM Poleca
  • Kontakt

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Logistyka
  • Prawo
  • Finanse
  • Technika
  • Relacje

Kontakt

+48 61 30 70 226
info@transport-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019