200 tanich stacji w polskiej sieci DKV

Trwa dynamiczny rozwój sieci tanich stacji DKV z „cenami z listy”. Dzięki temu stawki za paliwo są średnio o 40 gr niższe od tych wyświetlanych na pylonie. W tej grupie znajduje się już 200 punktów marek m.in. Moya, Pieprzyk, Lotos, Uniwar czy Citronex.

Sekret niższej ceny tkwi w niestandardowym modelu jej kalkulowania, polegającym na tym, że liczona ona jest bezpośrednio na bazie ceny hurtowej SPOT. Oznacza to, że ceny są niezależne od chwilowej polityki cenowej na danej stacji, a dodatkowo uwzględniają rabat wynegocjowany dla klientów przez DKV. Pozwala to zatankować bak w cenie nawet 80 gr niższej od tej na dystrybutorze oraz okolicznych stacjach. Aktualną mapę tych punktów wraz z bieżącą ceną paliwa można sprawdzić w aplikacji mobilnej DKV. Tanie stacje można też odnaleźć w serwisie internetowym DKV Maps do planowania tras i tankowań. Dla wybranego odcinka drogi system wskazuje 3 najtańsze lokalizacje. W ostatnich dniach sieć poszerzyła się o punkty marek: Pieprzyk, Moya oraz Bobryk. W jej skład wchodzi obecnie: 88 stacji Moya, 75 – Pieprzyk, 25 – Lotos, 4 – Uniwar, 2 – Citronex oraz po 1 stacji: Eko-Tank, Lomax, Areca, EuroOil, Agromex i Bobryk. Z oferty mogą korzystać wszyscy klienci DKV – niezależnie od swoich planów rabatowych. Ceny ustalane są każdego dnia i można je przeglądać na bieżąco w zalogowanym profilu klienta DKV. – Dzięki systemowi tzw. cen z listy zapewniamy wysokiej jakości paliwo po najniższych stawkach w Polsce – tłumaczy Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska. – Stacje paliw znajdują się na najważniejszych skrzyżowaniach w kraju oraz w obszarach przygranicznych: z Niemcami na Zachodzie, z Czechami i Słowacją na Południu oraz Białorusią i Ukrainą na Wschodzie. W rejonie Warszawy i wzdłuż autostrady A2, która tworzy oś wschód-zachód między Brześciem a Frankfurtem nasi klienci również mogą zaopatrywać się w paliwa na korzystnych dla nich warunkach – nadmienia.

Obecnie pełna sieć stacji DKV w Polsce – wraz ze znanymi międzynarodowymi markami – liczy w Polsce ponad 4 200 lokalizacji. – Poprzez ciągłą integrację z nowymi punktami, zapewniamy klientom najszerszą sieć akceptacji dostępną przy pomocy jednej, niezależnej karty paliwowo-serwisowej – dodaje Michał Bałakier.

Źródło: DKV