Informacje organizacyjne

Warunkiem udziału w Forum Menedżerów Transportu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego

>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY  <<

Wypełniony formularz należy przesłać mailem: marcin.haremza@transport-manager.pl 

lub faxem: +48 61 84 11 754

Ilość miejsc jest ograniczona, o możliwości udziału decyduje kolejność zgłoszeń.

OSTATECZNY TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 8 maja 2017 r.

KOSZTY UDZIAŁU W FMT

W cenę udziału  wliczone są pełne koszty wyżywienia przez 2 dni (obiady, przerwy kawowe, uroczysta kolacja), udziału w części plenarnej forum oraz dwóch specjalnych sesjach warsztatowych. Cena biletu obejmuje również udział w wieczornym bankiecie (open bar), połączonym z częścią artystyczną oraz wstępem do kasyna. Każdy z uczestników otrzyma także komplet materiałów prezentowanych podczas FMT oraz najnowsze wydanie czasopismem Transport Manager.

Menedżerowie sektora TSL: 1090 PLN netto/os

Tylko do 25 kwietnia 2017 r. dla menedżerów sektora TSL niższa cena: 890 PLN netto/os

Dostawcy usług i rozwiązań dla sektor TSL: 2800 PLN netto/os

Kontakt w sprawach organizacyjnych:

Ewa Prukała

Product Manager
tel.: +48 61 30 70 226
kom.: +48 730 555 553
ewa.prukala@transport-manager.pl

 

Marcin Haremza

Project Manager
tel.: +48 61 30 70 226
kom.: +48 530 432 332
marcin.haremza@transport-manager.pl

 

 

 

 

 

 

 

Cena udziału w Forum Menedżerów Transportu nie zawiera kosztów noclegu.
Specjalnie dla Gości FMT, Hotel Lamberton przygotował preferencyjne ceny noclegu: Sgn – 180 / Dbl – 210 PLN brutto
Rezerwacji należy dokonywać indywidualnie u Pani Katarzyny Zaborskiej (kontakt poniżej) podając hasło: „Rezerwacja – Forum Menedżerów Transportu”
Kontakt w sprawie rezerwacji noclegów:

Katarzyna Zaborska

Specjalista ds. sprzedaży
tel.: +48 22 73 16 093
kom.: +48 660 728 306
k.zaborska@hotellamberton.pl